Les TILC en l'educació secundària

diumenge, 27 de novembre del 2016

Feliç dia del mestre!


Publicat per Filosofía en taza a 12:51
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Dades personals

Filosofía en taza
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2017 (4)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2016 (7)
    • ►  de desembre (2)
    • ▼  de novembre (5)
      • La llengua i les TIC
      • Feliç dia del mestre!
      • Recomanació d'un vídeo
      • Coneixements previs sobre TIC
      • Ens presentem
Tema Eteri. Amb la tecnologia de Blogger.