Actualment, les classes tradicionals estan introduint recursos tecnològics per augmentar el temari, en pàgines web així com wikipedia o altres portals segons el tema que volem investigar.
D'altra banda, el xiquets a l'escola s'estan familiaritzant amb molts programes per a presentar treballs i millorar el treball en grup, fomentant la cooperació. El programa més familiar es el powerpoint.
A banda, podem mencionar altres programes que s'utilitzen per crear mapes mentals com "Mindomo" o "Cmaptools". Els alumnes cada vegada més tenen a la seua disposició tot tipus de suports que els ajude a millorar la seua feina.
Quant al estudi en valencià, els alumnes ja no cal que es compren un diccionari, ara disposen d'un diccionari informàtic que s'anomena DNV (diccionari normatiu valencià).
A més actualment algunes aules estan integrant tablets i pissarres virtuals perquè els xiquets aprenguen de manera més intuïtiva.
Com veieu cada vegada es més fàcil aprendre gràcies a les tecnologies, sols ens falta aprendre-les! 👍👏


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada