Bona vesprada companys i companyes!
Em diuen Jessica Aguilar González, tinc 23 anys i sóc d'Alacant. Estic graduada en Humanitats i faré oposicions per ser professora de filosofia.
Aquest bloc es diu "Les TILC en secundària" i l'utilitzarem a l'assignatura "TIC i dinàmica d'aula aplicades al tractament integrat de llengües i continguts". El farem servir com a diari personal de totes les activitats que anirem fent i altres que anirem proposant com a innovació en el aula.
A poc a poc anirem millorant tots junts.
Salutacions! 😉

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada