Jo com a futura docent considere que em veig més preparada en la utilització de les TIC com per exemple en la utilització de diferents portals i recursos Web com per exemple la creació de les WebQuest, la línia de temps TokiToki i recursos similars. Tots aquests recursos tenen un sentit pedagògic ja que els alumnes son capaços d'aprendre més fàcil amb la utilització d'internet i poden ser més creatius en la formació dels seus propis projectes i d'aquesta manera els fem capaços d'aprendre per si mateixos i potenciem el seu esperit emprenedor.
Respecte a l'organització de l'aula, si el que volem es treballar amb les Tic, el que podem fer es portar als alumnes a les aules d'ordinador però sense perdre massa temps en la acomodació dels alumnes. Quant a la distribució de l'aula considere que la millor forma d'organitzar la disposició de l'aula seria de la següent manera:
D'aquesta manera tots els alumnes estan centrats en la seua feina i el professor pot passar pels ordinadors dels alumnes de manera més còmode. També, si el centre disposa de tauletes en compte d'ordinadors seria més efectiu utilitzar-les a classe perquè seria un recurs innovador i a més els resultaria més entretingut i interactiu a 'hora de treballar amb els companys.
Amb axó el que hem fet aquesta setmana ha sigut investigar sobre les diverses activitats que es poden fer utilitzant aquests recursos que acabem de comentar. Hem considerat interessant plantejar la creació d'una WebQuest amb els alumnes de segon de batxillerat en cinc sessions amb aquestos recursos. Els alumnes haurien de treballar amb axó en classe creant el seu projecte per a després plantejar-lo a la resta de la classe.