Aquesta setmana li posem fi a l'assignatura TIC i TILC, aleshores he d'acomiadar-me de vosaltres. Com heu vist, aquesta assignatura ha sigut molt útil per a la utilització de diferents recursos web a l'hora d'utilitzar-los a l'aula. En aquesta assignatura hem aprés molts programes que potser abans no sabíem i que serien molt interessants per a posar en pràctica amb els alumnes. A l'hora de programar unes activitats és molt important la innovació i la originalitat per a que els alumnes no perden la il·lusió i les ganes d'aprendre de diferents maneres i jo crec que amb questa assignatura hem pogut aprendre a utilitzar-les.
Moltes gràcies a tots!
